Akupunktura

akupunktura legnica-lubin

Akupunktura to jedna z najstarszych metod leczenia różnego rodzaju schorzeń i dolegliwości. Terapia, jaką znamy dzisiaj, wywodzi się z Dalekiego wschodu, a powstała około 3000 lat p.n.e. W tamtych czasach wierzono, że zabieg ten wzmacnia przepływ energii oraz siłę witalną pacjenta. Dzisiaj, pomimo że medycyna poszła zdecydowanie do przodu i wspieramy się nowoczesnym sprzętem, wciąż wykonywane są igłoterapie i w dalszym ciągu pomagają one leczeniu i łagodzeniu skutków niektórych schorzeń. Szczególnie tych powstających na drodze infekcji, urazów mechanicznych i stresu.

Kiedy stosuje się akupunkturę?

Igłoterapia adresowana jest do osób odczuwających nadmierne napięcie mięśniowe, sztywność mięśni oraz różnego rodzaju bóle. Metoda ta znajduje również zastosowanie podczas pracy z bliznami, pobudzając ich ukrwienie oraz przyczyniając się do zwiększenia ich elastyczności. Wykazano, że metoda ta może pomóc w leczeniu nerwic, ponieważ zmniejsza napięcie i przyczynić się może do obniżenia stresu.

Wskazania:

• sztywność mięśni,
  • bóle kręgosłupa,
  • rwa kulszowa,
  • bóle głowy,
  • drętwienie rąk,
  • drętwienie nóg,
  • bóle kolan,
  • bóle pięt.

Jak wygląda zabieg medycyny chińskiej?

Igłoterapia (akupunktura) to zabieg, podczas którego wprowadza się igły akupunkturowe w dany mięsień w celu rozluźnienia go. Dokładnie polega ona na nakłuwaniu wybranego obszaru ciała – skóry i tkanki podskórnej w precyzyjnie wyznaczonych punktach ciała, zwanych punktami akupunkturowymi. Metalowe igły są jednorazowe, w pełni sterylne i bardzo cienkie – najczęściej s są grubości 0,25 mm i długości 4-10 cm.

Akupunktura w Legnicy i Lubinie w klinice Pro Medical.

Po wysokiej jakości zabiegi akupunktury w komfortowych, sterylnych i bezpiecznych warunkach zapraszamy do naszych klinik w Legnicy i Lubinie. Pozbądź się uciążliwego bólu i zapewnij sobie odprężenie. Zapraszamy – Pro Medical Clinic.